tiistai 5. helmikuuta 2008

Sunnuntai...

Ohhoh, kylläpäs päivät kuluvat nopeasti. Oikeasti tämän postauksen olisi pitänyt näkyä jo otsikossa mainittuna päivänä, noh, oli kaikenlaista estettä jne, joten pistän nyt viime sunnuntain, ja ehkä vähän koko viikonlopun tunnelmia. Se sisälsi pullan tuoksua, pehmeitä lankoja ja aikaa perheen kanssa!



Iiik, nämät ovat hurjan ihanan värisiä, niin minua (kuvassa ovat aavistuksen liian tummmia). En voinut vastustaa niiden ostoa, vaikka tassuttelin lähiseuden lankakauppaan tarkoituksenani ostaa pikkupoikien slipareihin Maija-lankaa... ei ollut sopivia värejä tarjolla ja nuo ihanat Kitten Mohairit huusivat hyllystä. Alunperin meinasin ottaa vain kahta väriä, mutta en osannut päättää mitkä yhdistelisin kun kaikki ovat niin kivoja toistensa kanssa, joten otin kaikki :) Kotiin päästyäni tuo petrooli/turkoosi lanka pääsi heti puikoille ja tällä hetkellä pyörivät puikoilla kaikki vuorotellen! Olen niin innoissani ja täynnä ideoita. Olen päättänyt uhrata edes vähän aikaa pelkästään itseeni, en ole tehnyt minulle mitään piiiiiiitkään aikaan. En edes muistanut miten hyvältä tuntuu saada jotain omatekoista (ja käyttökelpoista) aikaiseksi itselle. Olen vain kateellisena seuraillut kuinka toiset esittelevät itselle tehtyjä ihanuuksia blogeissaan. Päätin myös yrittää olla vähemmän perfektionistinen, sillä se hidastaa huomattavasti tekemisiäni ja rajoittaa luovuutta. Aion siis laulattaa puikkoja surutta ja katsoa mitä syntyy! Aion myös tuoda rohkeasti julki luomukseni no matter what!



Pähkinä-mantelipullia! Namia... vaikkakin näyttävät enemmän toukkien pesiltä. :) Moni kakku päältä kaunis ;)



Nämä saapuivat postilaatikkoon jo perjantaina, mutta en olettanut niiden tulevan niin nopeasti, joten en pitänyt kiirettä postin haun kanssa. Näistä, ainakin harmaista, tulee palmikkoista vaatetusta minulle.

Ei kommentteja: